onsdag den 8. januar 2014

Blogger tid igen

Så er det atter tid for et indlæg fra mig... vi er jo flyttet, og vi skulle lige have internet igen, og ville også gerne lige have tømt så mange kasser som muligt inden jeg kastede mig for meget over computeren... og vi er nu næsten HELT på plads...

Og da jeg så er ramt af influenza med alt hvad det indebærer, så mente jeg godt lige jeg kunne ofte lidt tid på bloggen...

Er så glad for at vi er flyttet... har ikke fortrudt det 2 sekunder... det er skønt at være tilbage i Vamdrup - har virkelig savnet det :)

Vi er ude og gå ture med hundene hver dag - uanset vejret.... for selvfølgelig har vi da have, men de skal altså alligevel ud og have lugtesanserne stimuleret... så hver aften er vi ude og gå en times tid :) det har både de og vi  godt af :)

Ellers er vi ved at komme godt på plads... der mangler efterhånden kun småting før vi er 100% på plads, så det er skønt :) og naboerne virker rigtig glade for at vi er tilbage, så det hjælper bestemt også på det :)

Nå ja, vi har da også fået at vide af flere af naboerne, at det ser rigtig hyggeligt ud herinde ved os, så ros til os...

Nå, må hellere få støvsuget...

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare skønt få jer at i nu er flyttet og næsten på plads. Kunne være hyggeligt at se lidt billeder når du finder tid til det.. ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...