fredag den 31. januar 2014

Tidligt op og i gang...

Jeg vågnede da Bents vækkeur ringede kl. 7, og lå så under dynen og overvejede om jeg skulle rejse mig eller blive liggende...

Det endte dog med at jeg stod op, og begav mig ned til bageren efter et rundstykke, så kunne jeg samtidig lige hæve penge...

Da jeg så kom hjem, tog jeg noget at spise og sad og snakkede med Bent og Jes inden de skulle ud af døren... besluttede mig så for, at jeg da kunne køre Bent til Kolding og så lige smutte op til mine forældre og få en kop kaffe... Som sagt så gjort, så af sted ud i sneen det gik.. Heldigvis var vejene rigtig godt ryddet rundt omkring, så det var ikke så svært at komme gennem...

I dag skal Jessica til tøsehygge ved en veninde, så Bent og mig overvejer at tage en tur til Tyskland... men nu må vi se :)

Jeg savner virkelig sol og sommer... det er snart ikke til at holde ud når man er ude og gå i det vejr... men vi må bare håbe at vinteren bliver kort i år :)

Men når det så er sagt, så får vi os godt nok nogle billige grin af hundene når de er ude... De er simpelthen åndsvage når der er sne, og selv om Bimmer er forkølet, så skal han selvfølgelig rulle sig i de største snedriver, han kan finde i haven...

Håber I alle får en god fredag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...