mandag den 13. januar 2014

Godt bombet...

Var ved vagtlægen i lørdags... og er så "heldig" at jeg har raget en omgang kraftig bihulebetændelse til mig... er så hævet omkring næsen at jeg ikke rigtig kan holde ud at have briller på, og samtidig er mine øjne så hævede, at det ser ud som om jeg har grædt i flere dage... ligner virkelig noget der er løgn!!!!!!!!! Så de sidste 3 dage har den stået på antibiotika, uden at det dog har haft nogen særlig virkning...

Så får ikke lavet ret meget herhjemme.... der er simpelthen ikke overskud til det... er øm i hele kroppen, så ligger bare under dynen det meste af tiden.... men sådan er det jo tilladt at gøre, når man  er syg...

Heldigvis kommer jeg ikke bagud med noget herhjemme..  det huslige bliver lavet indimellem... Min vejleder på jobsøgningskurset ringede godt nok i fredags, og der fik jeg smidt i hovedet at det jo var lidt mistænkeligt at både Bent og jeg lå syge... Øh, hallo dame, vi er altså gift, sover sammen og kysser hinanden... så mon ikke vi kan smitte hinanden.... Hun pressede så godt nok på for at jeg skulle komme i dag, men det kunne hun så godt glemme... Det er jo altså ikke med min godt vilje at jeg er syg...

Men det må jo tage den tid det tager, og så må hun jo også acceptere det!!

1 kommentar:

  1. Det kunne da ellers være så hyggeligt om du lige tog derud for at smitte dem alle sammen, eller hvad? Vi danskere har et totalt skævt forhold til hensyntagen ved sygdom - det er jo ikke af hensyn til en selv (selvom det du beskriver også passer ind der, ubehageligt), men af hensyn til de andre man muligvis smitter. Tsk, altså.

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...