søndag den 26. januar 2014

Vores akvarium

På opfordring fra Jeanette, kommer her lidt info om vores lille akvarium...
 
Vi købte for snart 3 år siden et 54 liters starter akvarium, hvilket vi så stadig har...
 
Vi vil gerne have et lidt større akvarium på et tidspunkt, men vi har bare ikke haft plads til det før nu, så det må jo være en af de ting vi kan spare lidt op til, med mindre der dukker et billigt et op :)
 
 
Vi har følgende fisk i vores akvarium:
1 han kampfisk
3 hun kampfisk
2 pragtsmerlinger
2 pansermaller
1 sugemalle
4 rød coral platy
3 indianer platy
6 blå neon
 
Når vi engang får et større akvarium, kunne jeg godt tænke mig lidt flere platyer.... man kan få så mange flotte slags, synes jeg...
 
 

2 kommentarer:

  1. Hej søde..

    Tak for dit indlæg.. Dejligt at se jeres akvarie og det ser rigtig fint ud.. ;)
    Vi har som jeg nævnte selv 5 akvarier og selv om jeg overvejer at lukke ned for et eller to af dem, så tror jeg altid vi vil ha akvarier i vores hjem. Det er virkelig god terapi for mig.

    Knus og Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig glad for vores, og kan bruge flere timer på bare at sidde og kigge på fiskene... Også derfor jeg godt kunne tænke mig et større akvarie, hvor der kan være flere fisk :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...