søndag den 26. januar 2014

Rigtig søndag...

I dag er der dømt rigtig søndag i det "lille hjem"...

Sov længe, eftersom jeg havde svært ved at sove i nat, og vågnede adskillige gange både i nat og i morges... Så jeg tillod mig at sov længe i dag...

Har så bare tullet rundt i nattøj i dag... ren hygge :) elsker sådan nogle dage... det er skønt lige at kunne få et afbræk indimellem...

Sidder lige nu og ser bronzekampen i Herrehåndbold EM... og ingen tvivl om at jeg holder med Spanien.. Efter den kroatiske træner har været ude i medierne og nærmest svine alt til, der har med Danmark at gøre, så kan jeg simpelthen ikke acceptere, hvis de vinder dem kamp...

Derudover bruger jeg tid i dag på bloggen... på blogverdnen i det hele taget.. får læst en masse af jeres blogs, og får kommenteret på en masse indlæg... Plejer at læse indlæggene, men er en skovl til at kommentere på dem, men det skal der lige rettes lidt op på i dag :)

Kl. 17:30, skal vi se Håndbold finale.. Det er jo Danmark-Frankrig der skal spille, så det er et must at den skal ses.... Man er vel nationalist og håndboldfan :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...