fredag den 24. januar 2014

Ved ikke hvor meget mere jeg kan klare....

Jeg er efter alt sandsynlighed ramt af en ny depression... ikke lige det jeg havde planlagt, men nogle ting er man åbenbart ikke selv herre over....

Og som om det ikke var nok, så har Jessica valgt godt og grundig at tage røven på både Bent og mig... så nu kører vi på med det hårde skyts... os skal hun ikke tro hun bestemmer over... Vil ikke komme nærmere ind på, hvad det drejer sig om, men det er bestemt ikke noget der gør min psyke bedre lige pt...

Men som jeg viste i et tidligere indlæg, fik jeg blomster af Bent i dag (i går er det jo nok nærmere)... elsker blomster, og elsker ham :) han syntes jeg fortjente en buket, sådan som jeg har det for tiden, og det brokker jeg mig bestemt ikke over :)

Min søvnrytme er helt og aldeles ødelagt for tiden... kan ikke sove om natten... og er samtidig træt det meste af dagen... kan slet ikke holde mig vågen i løbet af dagen... så når jeg ikke sidder og græder, så er der stor chance for at jeg sover... hader at have det sådan... men så er det jo dejligt at vide, at der er folk derude, som tænker på mig.. har fået mange søde sms'er de sidste par dage, og det varmer så utrolig meget...

På grund af de personlige ting jeg går gennem den her tid, har jeg valgt midlertidig at deaktivere min Facebook konto... kommer tilbage på et eller andet tidspunkt, men ved ikke lige hvornår... der skal lige lidt mere ro på tingene først...

1 kommentar:

  1. Altså det er noget værre noget med os to..

    Jeg er gået i protest. Jeg gider ikke spekulere de næste par dage, så jeg har givet hjernen time-out.. Ja så let er det nok ikke bare, men jeg gir det et forsøg.. Samtidig har jeg smidt medicin på hylden og nægter at få det mere dårligt en pt.. Jeg tænker lidt.. okay Jeanette, nu kan det kun gå en vej..

    Måske skal vi gå i protest sammen?? ha ha..

    Jeg vil ikke finde mig i at ha det skidt.. <3

    Jeg ved du ikke er på toppen og ved ikke om du kan rumme eller forstå mit forsøg på en lidt humoristisk svar på dit indlæg.. men hvert et ord er skrevet med kærlighed og varme..

    En Million knus og kram herfra <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...