tirsdag den 21. januar 2014

En af de hurtige....

Så I alle ved, der stadig er liv i mig, kommer lige et indlæg med hurtige facts fra mit liv her og nu:
  • Er fuldstændig optaget af håndbold i fjernsynet :)
  • Det går fremad med vægttabet.. mangler nu kun 4 kg for at målet er nået... i hvert fald første delmål...
  • Er kommet næsten helt på plads i huset... mangler kun enkelte småting, men ikke noget som ikke kan klares hen ad vejen...
  • Var til fødselsdag ved veninden i fredags... rigtig hyggeligt :)
  • Har fået flere fisk i vores akvarium... vil nu snart gerne have et lidt større akvarium, men hver ting til sin tid :)
  • Har sat mig for at jeg skal blive bedre til at kommentere på andres blogge... læser dem næsten dagligt, men får desværre kommenteret ALT for lidt :)
  • Får taget alt for få billeder i forhold til hvor mange jeg har taget de andre år...
  • Har muligvis fået en depression igen...
  • Lider ufatteligt af rengøringsvanvid for tiden... plejer ellers slet ikke at ligne mig, men lige for tiden er jeg fanatisk med rengøring :)
  • Holder fast i at der skal gås tur med Bimmer og Shang hver aften inden sengetid - uanset vejret.

1 kommentar:

  1. Dejligt at læse et par af de hurtige fra dig søde..

    Det er så fedt at du taber dig og der er jo ikke ret langt til du når dit mål.. Det er virkelig sejt gået..

    Vidst slet ikke at i har akvarie.. Kunne du ikke vise os et billede en dag og evt skive hvilke fisk i har osv.. Vi har selv 5 akvarier herhjemme. ;)

    Er lidt nysgerrig efter om du fik snakket med din sagsbehandler??

    Kæmpe kram herfra.. <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...