tirsdag den 14. januar 2014

Hovedpine gå nu væk....

Det her bihulebetændelse har virkelig gjort kål på mig... har aldrig haft så ondt nogen steder som jeg har i hovedet nu... og det bliver bare ikke bedre... Vagtlægen siger jeg bare skal tage noget smertestillende og bruge næsespray... og så ellers vente på at de 3 tabletter jeg fik i lørdags virker...

Øh javel... har nu brugt næsespray i en uge -uden særlig meget effekt... Taget smertestillende i næsten lige så længe.. så kroppen kan sq da ikke holde til det meget længere... Så må holde smerterne ud på bedst mulige måde... Hvordan det så lige skal kunne lade sig gøre....

Skal kontakte min egen læge senere på ugen, hvis ikke det bliver bedre... så det må jeg jo gøre...

Har fået et mere dagligdagsdesign på bloggen i dag.. julen er nu væk fra bloggen - lidt forsinket, men bedre sent end aldrig :)

Angående mit projekt-mindre-mig, så går det fremad :) har tabt mig næsten 7 kg siden oktober, så nu er der ikke så lang vej igen, før jeg har nået første del-mål :) så krydser fingre for at det snart lykkes, gør i hvert fald hvad jeg kan for at tabe mig :)

1 kommentar:

  1. Hej Søde..

    Tænkte lidt om du måske holdt jul på bloggen helt til påske.. ha ha..

    Det er godt nok træls at du ikke kan komme af med sygdommen. Har du evt prøvet med et damp bad? Det er godt for bihulerne.. ;)

    Synes det er så fedt at du har tabt dig så meget.. Det er virkelig godt gået. Fortsæt det gode arbejde..

    Krammer.. <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...