tirsdag den 17. januar 2017

Intet nyt er godt nyt

Det er i hvert fald status over mit liv lige nu... der sker ikke det vilde... jeg tilbringer tid med min familie, og det gør at bloggen bliver nedprioriteret en anelse...

Sådan er det altså bare indimellem...  og det er nok også kun sundt, at leve lidt i den virkelige verden indimellem, fremfor kun at leve online...

I går tog vi toget til Kolding for at besøge mine forældre... min mor kommer jo ikke rigtig nogen steder de her dage, og så må vi jo komme til hende... vi blev så sendt en tur i Bilka og handle for hende, så det fik vi også lige klaret, nu vi alligevel var derhjemme ☺

I dag har vi fået ordnet lidt praktisk herhjemme, og i morgen går turen til neurolog i Vejle... det bliver dejligt at få det overstået...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...