lørdag den 7. januar 2017

En morgen under dynen

Det er lørdag, og ikke nok med det... det er en pisse kold og regnvåd lørdag, så lysten til at lave det vilde er bestemt ikke til stede i dag...

Jeg vågnede ved 9 tiden, men syntes ikke rigtig jeg gad stå op, så jeg blev liggende under den varme dyne indtil hundene reagerede på, at jeg var vågen...

Ved 9:30 tiden blev der plantet en kold hundesnude på min næse, så kunne jeg jo lige så godt stå op og lukke dem ud... får ikke fred før om morgenen alligevel ☺ 

Fik så noget morgenmad, mens jeg sad og så film på Netflix (ja ja, jeg må gerne...), og hundene lagde sig sgu bare ind og sov videre..  her står man pænt op for deres skyld, og så sniger de sig bare ind og sover videre mens mor bare må stå op... pokkers til hunde *hehe*... ej, så slemt er det nu heller ikke, jeg kunne jo også bare gå ind i seng igen ☺

Nu har jeg så taget min dyne med ind i sofaen og sidder og omdøber billeder på computeren... er seriøst en skovl til det, så mangler næsten at omdøbe hele sidste år (UPS), og eftersom et nyt år - med forhåbentlig mange nye billeder er startet, ja så må jeg vel hellere komme i gang ☺

I dag skal jeg absolut ikke lave en dyt, udover at  ligge på sofaen og putte under dynen... sådanne dage må man gerne have indimellem, og det er sgu længe siden, jeg sidst har haft sådan en dag... og det er så planlagt til i dag ☺

Håber I alle har haft en god første uge i 2017 indtil videre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...