søndag den 8. januar 2017

Ugens hurtige (uge 1)

Så er endnu et år i gang, og jeg vil igen i år skrive "Ugens hurtige" indlæg enten søndag eller mandag, alt efter, hvornår det lige passer ind ☺

Her kommer de første for 2017:
  • Jeg startede året med et par online fri dage, da jeg havde noget, jeg havde brug for at bearbejde.
  • Julen blev helt pakket ned herhjemme, og huset føltes tomt - men det skal jo op senere på året igen ☺
  • Vi havde nogle hyggelige timer med mine forældre og bror, som var på besøg flere dage denne uge.
  • Jeg fik købt de første kalendergaver til julen 2017 (!!!!!!).
  • Vi har slet ingen junkfood købt denne uge, heller ikke 1. januar, hvor trangen ellers kan være stor.
  • Vi har været gode til at hygge os.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...