torsdag den 12. januar 2017

Fremgang

Som mange af jer ved, så blev min mor opereret for livmoderhalskræft i tirsdags - derfor, der har været lidt stille fra mig rundt omkring..

Men anyway... så blev hun altså opereret tirsdag, og det gik helt efter planen... det tog lidt tid, men det gør intet, så længe hun kom igennem...

Hun fik så også fjernet en lymfe, som de var i tvivl om, om der var noget i, og analysen af den, får vi så svar på indenfor 7-10 dage, så der er lige lidt ventetid.. men det tager vi også med..

I går var min far, min bror og jeg så ovre og besøge hende, og det var virkelig dejligt at se hende efter operationen... man kunne allerede der se på hende, at hun havde det bedre (selv om hun på det tidspunkt stadig var påvirket af smertestillende medicin).. hun havde fået meget mere kulør i kinderne, og det var virkelig en fornøjelse at se...

Vi var så også ovre ved hende i dag, og vi kan virkelig se fremskridt for hver dag... nu skal hun bare helt til hægterne, så hun kan komme hjem... ikke, at vi har noget som helst at sætte en finger på, hvad angår personalet på OUH, for det er nok noget af det mest venlige og kompetente sygehuspersonale, jeg har mødt.

I morgen springer jeg så over, at tage med derover... men lørdag er jeg klar igen... hun skal jo ikke ligge alene derovre ☺

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...