tirsdag den 31. januar 2017

En af de morgener

Vågnede allerede kl. 7 i morges og var egentlig frisk nok... men jeg valgte alligevel at blive liggende lidt længere under dynen, og det endte da så også med at jeg faldt hen igen... vågnede så ved 9 tiden og var sikker på, jeg kom for sent op  (har ingen planer i kalenderen i dag, så ved ikke lige, hvad jeg har drømt, jeg skulle op efter)... sprang nærmest ud af sengen og skyndte mig ud på badeværelset, hvor det gik op for mig, at jeg ikke vidste, hvorfor jeg skulle være kommet for sent op...

Lukkede så hundene ud og kiggede på kalenderen, hvor felterne under både mit og Bents navn var gabende tomme... men nu var jeg jo altså oppe, så kunne det ikke svare sig, at gå ind og sove videre... så hellere tage en lur senere i dag...

Bent ligger stadig inde i sengen... han er vågen og har været det et stykke tid, men han ligger lige så godt siger han... og så lader jeg ham da bare ligge ☺



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...