søndag den 29. januar 2017

Søndag i det lille hjem

Det er søndag i dag, og dermed er der en rigtig god grund til at bare tilbringe dagen på langs på sofaen... og den grund er jo bare, at det er søndag, og så må man altså gerne bare lave ingenting ☺

Jeg har en lumsk mistanke om, at jeg er ved at redde mig en god gang forkølelse... har lidt begyndende feber, og næsen løber... synes ikke lige, jeg har tid og lyst til at være syg nu, men ja, der er jo ikke så meget at gøre ved det... må jo bare tage det som det kommer, og så gøre mit bedste for at holde det lidt i skak...

Indtil videre har jeg da i hvert fald indlogeret mig på sofaen med min dyne (eller rettere Bents dyne, da den lå nærmest) og en kop varm kakao ☺

Ved ikke rigtig, hvad dagen ellers byder på... må se, om der kommer et eller andet spændende i fjernsynet... der kommer VM finale i håndbold senere, og den skal da i hvert fald ses, men om der så kommer noget spændende indtil, det ved jeg ikke ☺

Ellers finder jeg jo nok noget at bruge tiden på... der skal nok være et eller andet tidsfordrivsfjernsyn, som har været vist et utal af gange, men som sagtens kan bruges til evt at få en lur til ☺


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...