fredag den 27. januar 2017

Allerede fredag igen

Kan slet ikke følge med dagene længere.. det er allerede fredag (da jeg vågnede, var jeg ellers sikker på det "kun" var onsdag), og i næste uge skriver vi allerede Februar igen...

Der har altså også bare været meget her i januar, så det er jo et eller andet sted logisk nok, at tiden flyver af sted...

I næste uge er det også allerede 3 uger siden, mor blev opereret... det er slet ikke til at forstå... men hun har det godt, og kommer sig fint, og så kan vi vel ikke klage... vi har også fået en dato til opstart af kemo, så det er også på plads.. hun skal starte op d. 9. og 10. februar, så der er "heldigvis" ikke så længe til.

Mine forældre og bror var herude i går.. det var rigtig hyggeligt, og mens vi ventede på hjemmesygeplejersken (de kommer hver aften og giver mor en indsprøjtning med blodfortyndende medicin), sad min mor, min bror og jeg og spillede kort... vi fik så overtalt Bent til at være med, og det havde vi sgu meget morskab ud af ☺

Solen skinner i dag, og jeg nød virkelig at slå øjnene op her til morgen og se solens stråler (ja ja, indimellem er det de små gratis glæder i livet, der giver smil på læben), og ja det er da skønt udenfor, selv om det var en anelse koldt, da jeg stod op med hundene kl. 9.

 I dag skal vi en tur til Tyskland med min bror... der var nogle ting, mine forældre skulle have handlet, og så spurgte min bror, om ikke vi gad køre med, og det kan vi jo lige så godt... så går der da lidt tid med det ☺

Håber I alle får en rigtig god weekend... vil se, om jeg ikke kan få blogget lidt mere i weekenden, men der er bare lige et par ting, som gør, at overskuddet ikke lige er der særlig meget... men mere om det på et andet tidspunkt ☺

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...