søndag den 8. januar 2017

Den positive krukke

I går så jeg et indlæg, som Jeanette havde skrevet... det handler om en positiv krukke... og hvad i alverden er det så, spørger du måske dig selv...

Det går i al sin enkelthed ud på, at man tager en tom krukke, dåse eller lignende. Hver gang, der i løbet af 2017 sker noget positivt, så skriver man det på en seddel og smider den i krukken. Når vi så når hen til nytårsaften, tages alle sedler ud, og så kan man se, hvilke positive ting, der er sket i det foregående år.

Jeg synes det er en super idé, og jeg har valgt at hoppe med på vognen... jeg har tendens til "kun" at se de dårlige ting, så dette vil helt klart være en rigtig god øvelse for mig.

Jeg har da også fundet en krukke, og der er allerede kommet et par sedler i... mit 2017 er startet yderst positivt, så det tegner til at blive helt fantastisk ☺


2 kommentarer:

  1. Hej Smukke..

    Det er så hyggeligt at du også hopper med på legen. Jeg vil glæde mig til at høre hvordan det går senere på året..

    Krammer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænkte at der jo ikke skete noget ved at være med :)

      Så håber jeg at der kommer rigtig mange sedler i :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...