søndag den 22. januar 2017

Ugens hurtige (uge 3)

Det er søndag og dermed tid til de hurtige for denne uge:
  • Jeg har været ved lægen et par gange denne uge.
  • Jeg har været med mine forældre ude og kigge på møbler.
  • Jeg var ved neurolog, og det efterlod mig med endnu flere spørgsmål end jeg har haft tidligere.
  • Jeg skulle være startet til mindfullness, men det måtte jeg udskyde til i morgen pga lægebesøg.
  • Jeg havde en hyggedag med min mor i Bilka i fredags.
  • Mine forældre var herude og spise - mor trængte til at komme lidt ud.
  • Jeg har levet ret meget offline igen i denne uge.
  • Jeg har lyttet til et par lydbøger for at slappe lidt af.
  • Vi har set masser af håndbold.

2 kommentarer:

  1. Lydbøger er nemlig meget afslappende. :) Jeg holder selv meget af, at lytte til lydbøger.

    SvarSlet
  2. Jeg synes virkelig også det er rigtig afslappende. Og når jeg har problemer med at læse, så er det en god måde trods alt at få "læst" en god bog på :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...