søndag den 29. januar 2017

Ugens hurtige (uge 4)

Så er vi allerede næsten igennem første måned i 2017, og hermed kommer de hurtige for denne uge:
  • Vi fik i denne uge at vide, hvordan mors kemobehandling kommer til at foregå.  
  • Vi var til samtale på OUH, hvor en læge og sygeplejerske fulgte op på mors operation.
  • Jeg startede til mindfullness, og blev en anelse skuffet. Det er bare ikke lige mig.
  • Jeg har ikke haft det helt super ugen igennem, så jeg har sovet en hel del.
  • Mine forældre og bror har været herude og spise et par gange i denne uge.
  • Min bror, Bent og jeg var i Tyskland i fredags, og vi havde en rigtig hyggelig tur derned.
  • Jeg har været heldig og finde nogle gode film i genbrugen denne uge.
  • Jeg har været en smule mere aktiv på bloggen denne uge, end jeg har været resten af denne måned. Der har været meget, men nu tror jeg der er ved at komme lidt mere ro på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...