tirsdag den 10. januar 2017

Billeder i massevis

Nu kommer det nok ikke bag på mange, at jeg tager MANGE billeder... og med mange, mener jeg VIRKELIG MANGE...

Jeg er altid blevet omtalt som den japanske turist af min bror og Bent, fordi jeg som oftest ses med et kamera i hånden...

Jeg har på min computer (under billeder) oprettet albums inddelt efter årstal, og jeg skal da ærligt indrømme, at det efterhånden er blevet til rimelig mange albums.. men altså med 12 måneder på et år, så bliver det altså også hurtigt til nogle billeder...

De sidste par dage har jeg om aftenen siddet og omdøbt billeder, og det er virkelig noget, der tager tid... ved godt, jeg burde blive bedre til at omdøbe, efterhånden som jeg ligger dem ind... men ja, det har jeg sagt før, og jeg får det jo bare ikke gjort... før jul, manglede jeg at omdøbe alle billeder fra sidste år, men nu er jeg da igennem ca halvdelen af året...

Når jeg har siddet og omdøbt, har jeg tit bandet billederne LANGT væk, og egentlig bare haft lyst til at slette dem, men det kan jeg jo heller ikke nænne...

Vi plejer at få lavet en kalender samt et fotoalbum med billeder hvert år til mine forældre i julegave, så på den måde bliver billederne jo også brugt.. vi har også selv fået fremkaldt mange af billederne, som vi så har sat ind i fotoalbummer... vi får kigget langt mere på billederne, når vi har dem fysisk fremfor, når de ligger på computeren.

Men nå, det var lige en overspringshandling ☺må heller komme videre, mens Bent laver mad ☺

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...