fredag den 13. januar 2017

Random facts

Synes det er ved at være lidt tid siden, jeg sidst har lavet et "Random Facts" indlæg, så det kunne jeg jo passende skrive i aften:
  • Jeg er rigtig god til at holde på hemmeligheder.
  • Jeg elsker at bruge mine aftener på at sidde og se gamle danske film - gerne Morten Korch film.
  • En af mine yndlings danske film er "Én pige og 39 sømænd" - kan næsten replikkerne udenad, når vi sidder og ser den.
  • Her mens min mor har været indlagt i Odense har jeg skrevet godmorgen til hende hver morgen, samt ringet til hende minimum 2 gange i løbet af dagen - lidt mors pige er jeg vel.
  • Jeg synes det er så træls, når julepynten skal pilles ned i starten af januar, men trøster mig med, at det skal op igen senere på året.
  • Jeg elsker at skrive breve, og synes det er virkelig ærgeligt, at man er gået så meget væk fra det. Har stadig et par penneveninder, som jeg troligt sender rigtige håndskrevne breve til.
  • Jeg elsker hjemmelavede vafler.
  • Jeg spiser ikke æggeblommer, og derfor er blødkogte æg ikke en del af min morgenmad.
  • Når jeg ser gyserfilm, sidder jeg altid med dynen indenfor rækkevidde, så jeg hurtigt kan gemme mig, hvis den bliver for uhyggelig.
  • Jeg kan ikke lide tomater... jo altså, hvis det er enten hakkede, flåede eller ketchup, så er der ingen problemer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...