fredag den 13. januar 2017

Dagens bedste nyhed

Min far ringede i eftermiddags og sagde, at mor havde ringet og sagt hun nok får lov til at komme hjem i morgen... og det var simpelthen dagens bedste nyhed..

Jeg var ikke med dem ovre og besøge hende i dag, jeg blev hjemme, da Bent havde en aftale på jobcenteret... men jeg snakkede med hende i telefonen i morges, og så ringede hun før middag, mens min far og bror var derovre... så jeg har fået snakket med hende alligevel ☺

Min moster og onkel var så ovre og besøge hende i eftermiddags, og det var hun vist ret glad for... vi kan virkelig ikke klage over den behandling, hun har fået derovre, men hun glæder sig alligevel til at komme hjem, og det er der jo altså heller ikke noget at sige til... jeg tror da bestemt, jeg ville have det på præcis samme måde, hvis det var mig.

Men hvorom alt er, så glæder vi os til at få hende hjem... det kan der ikke herske nogen som helst tvivl om..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...