søndag den 20. oktober 2013

Søndagsstemning i det lille hjem....

Vi holdt fælles familiefødselsdag for Bent og Jessica i går... pga de varmeproblemer vi har herhjemme, havde vi fået lov til at holde den hjemme ved far og mor... Og det var rigtig hyggeligt... Vi fik noget god mad og havde godt selskab, så det kunne jo ikke være bedre... :)

Vi var hjemme ved 23 tiden, godt trætte alle 5 (hundene sov hele vejen hjem), så ved 1 tiden lå jeg godt oppe under min dyne... Sov så længe i dag (til kl. 11:45), og så fik jeg lidt at spise og pakkede et par kasser inden der var dømt afslapning...

Bent og mig var så lige hurtigt ude og handle (mig iført nattøj - det er vel søndag), og nu venter vi på maden bliver færdig, så vi kan få noget mad...

Der er fodbold og håndbold i fjernsynet, så det er passende at se det mens man ligger på sofaen (det kræver ikke at hjernen kommer i omdrejninger)... og kl. 18:55 står den på NFL, hvor den første kamp er med det ene af mine yndlingshold :) så den skal da ses...

Ved ikke helt om jeg får blogget igen lidt senere i aften... ellers må I have en god søndag aften allesammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...