fredag den 4. oktober 2013

Anmeldelse af sponsorgave - Max Factor vol. 2

Ja, fik forleden anmeldt nogle af de lækre ting, som Max Factor var så søde at sponsorere til vores Bloggertræf goodiebags :)

Denne gang er turen så kommet til den Foundation, som de var så søde at lade os teste :)


 
Jeg er normalt ikke typen der er storforbruger af Foundation. Dermed ikke sagt at jeg ikke bruger det, men i moderate mængder.
 
Jeg har aldrig prøvet Max Factors Foundation tidligere, men denne gang var jeg da nødt til det (gratis ting siger man jo ikke nej til at prøve) :) Og jeg må indrømme at denne faktisk overrasker mig positivt. Selve farven er ganske vist lige en tand for lys til mig, men dækevnen er helt i top. Så hvis jeg fik en farve, som er lidt mørkere, så er jeg sikker på jeg ville bruge den lidt oftere :) men alt i alt et positivt indtryk herfra.
 
Den er nem at anvende og løber ikke, som nogle andre Foundations har tendens til at gøre. Så det er bare endnu et plus for mig.
 
 

 
 
Max Faxtor kan I finde her eller på Facebook her
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...