onsdag den 2. oktober 2013

Travlt - og alligevel keder jeg mig...

Har haft en blandet følelse i kroppen i dag... har været enormt træt, selv om jeg har sovet næsten 15 timer fra i går til i dag... men har simpelthen haft så svært ved at holde øjnene åbne...

Og så har jeg kedet mig - det endda til trods for at det "kun" er min første dag hjemme... og har endda nok at gå i gang med (faktisk mere end rigeligt)... Men mon ikke det nok bliver bedre :)

Var i Tyskland i går, og sørme så om ikke de allerede har fået chokoladejulekalendere dernede (ikke godt når man har en STOR svaghed for dem)... så fik vi jo lige købt de sidste kalendergaver :)

 
Havde jo sidste dag på arbejdet i går... det var lidt vemodigt at skulle sige farvel til de andre dernede... var jo glad for dem... og det gav en klump i halsen, at de så havde været så søde at købe en flot buket blomster til mig :)
 

 
 
 


3 kommentarer:

  1. Det er godt du har lidt af gi dig til.. så er det lidt lettere i starten.
    Du virker meget restløs og det er nok en god egenskab, men husk nu at det også er okay at få slappet godt af.. Nyd det... Forkæl dig selv. <3
    Gør ting som gør dig glad.. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Er blevet langt mere rastløs efter jeg har været på arbejde de her 4 måneder.. nok også lidt derfor kroppen signalerer at jeg skal prøve at geare lidt ned, ved at jeg er træt hele tiden. I eftermiddags lå jeg og læste og det endte så med en morfar på næsten 2 timer :) og det gjorde godt :)

      Slet
    2. Det er helt sikkert at din krop prøver at fortælle dig noget.. Og det er jo okay.. Jeg har selv perioder hvor jeg skal tvinge mig selv ned i gear for ikke at ende i et sort hul.. Jeg skal helst nå at gøre det inden det går galt..

      Husk at forkæl dig selv søde.. Det fortjener du. :D

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...