torsdag den 17. oktober 2013

En dag i hyggens tegn

For en gangs skyld var det mig der sov længst i dag... vågnede kl. 11:15 og der lå kun en Shang i Bents seng... blev så liggende lidt og puttede med begge hunde (Bimmer sneg sig op i sengen, da han opdagede jeg var vågen) :)

Efter jeg så havde lettet mig og fået noget at spise, fik vi lige pakket nogle flere kasser... Og der begynder godt nok at være lidt tomt rundt omkring synes jeg... men jo mere vi kan få pakket ned, jo hurtigere kan vi komme ud af døren når vi får "go for it" :)

Vi skal hygge os med film og god mad i aften... skivekartofler, grøntsager og nogle oksesteaks :) det skader ikke at hygge lidt ekstra når vi er selv hjemme... det skal der være plads til :)

I går var vi en tur hjemme ved min faster... det var super hyggeligt, og hundene blev ekstremt trætte, så det var jo ikke dårligt :)

Tror jeg skal i gang med at skære lidt til julekort i dag... skulle gerne have dem færdige inden alt for længe, så jeg ikke skal spekulere på det når flytningen nærmer sig :) Påtager mig hvert år den opgave at skrive mine forældres julekort... Så der er mange der skal skrives :)

1 kommentar:

  1. Lyder jo bare som en super dag.... Det er sådan det skal være... <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...