fredag den 11. oktober 2013

Fredag..... dog ikke d. 13

Så er det atter fredag, og for tiden er fredag lig med vejningsdag for mig :) er med i en sundt-gruppe på Facebook, og har meldt mit i "vejningsgruppe" hvor vi skal vejes hver fredag :) det hjælper lidt på motivationen til at smide nogle kilo :) som nogen af jer ved, så er det mit store projekt lige pt :) og det går da også stille og roligt fremad - ikke så meget på kiloene endnu, men det gør det sandellig på cm i omkredsen :D

Så det er jo ikke helt skidt :)

Var der andre end mig, der syntes det var pisse koldt i går aftes??? Bent sagde at han ikke syntes det var så slemt, men jeg rystede virkelig fordi jeg frøs så meget... Men måske det bare er mig , der er ved at være syg?

I dag får vi gæster til spisning... både mine forældre, min bror og min svigerfar... skal nok blive hyggeligt :) så jeg skal rigtig i gang med oprydning inden længe... Min svigerfar bliver så nok til søndag, men regner da helt klart med jeg skal have skrevet lidt julekalenderindlæg i weekenden :)

Nu vi snakker om jul, så vil jeg igen lige henvise til Jeanettes blog og indlægget om bloggerjulekalender :) Kom frisk folkens og tilmeld jer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...