torsdag den 17. oktober 2013

Kærlighed...

Så lige en udsendelse i fjernsynet i dag hvor 3 personer blev bedt om at udtrykke deres syn på kærlighed...

Kom så til selv at sidde og tænke på, hvad jeg egentlig forbinder med ordet kærlighed...

Kærlighed er for mig den følelse jeg har overfor min mand. Det er følelsen af at være lykkelig af at vågne og kigge på ham, mens han sover... Det er følelsen jeg får når jeg i dagligdagen kigger på ham når vi sidder og fx ser fjernsyn eller sådan noget. Kærlighed er at vide han venter hjemme, hvis jeg har været ude og køre selv eller gå en tur alene.

Kærlighed er også det at både ham og jessica kan skrive små beskeder til mig. Nogle gange om morgenen ligger der en sms og venter hvor der måske kan stå: Du er den mest fantastiske kone skat <3 det kan også være små sedler fra Jessica.

Kærlighed kan også være det jeg føler for vores 2 skønne vovser. De giver mig (og os) så meget i hverdagene, og det at kunne ligge og putte med dem er bare skønt. Det er for mig også kærlighed.

Kærlighed er også det jeg føler for min familie, som altid er der for mig. De hjæper både Jessica, Bent, mig og hundene når de kan.

Kærlighed er mange ting - kærlighed er et definitionsspørgsmål... man kan ikke beskrive kærlighed med 1 ord eller 1 sætning. Kærlighed er hvad man selv opfatter det som <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...