tirsdag den 8. oktober 2013

Mandag igen...

Så er endnu en uge skudt i gang... Vågnede tidligt i morges ved en hund, der mente han skulle snuse mig i hovedet, og en anden hund, der mente han skulle snuse til mine tæer... og så kunne jeg jo lige så godt stå op :) for vores hunde har fået til vane, at de, når man først vender sig i sengen og dynen bevæger sig, synes at nu har vi altså sovet længe nok :)

Stod så op og tog dynen med nedenunder, lukkede hundene ud i haven og ryddede lidt op (Bimmer havde splittet et odds program ad i går aftes, så der lå papirstykker overalt under sofabordet) :) og derefter lavede jeg mig en kop varm kakao og satte mig ind på sofaen, tog dynen over mig og så film :) ren hygge indtil manden stod op :)

Vi hentede så Jessica fra skole, da hun havde fri og så gik turen til Sjølund og besøge Sanne og Allan, vores gamle genboer fra Vamdrup :) det var super hyggeligt, og timerne gik bare alt for hurtigt... Men sådan er det jo når man hygger sig....

I aften har vi bare slappet af herhjemme... har haft sindssygt ondt i maven, så har slet ikke orket ret meget.. Sådanne aftener skal der jo også være plads til :)


 
2 af "mændene" i mit liv - Bimmer og Shang
 
 

3 kommentarer:

  1. Lyder som en super skøn dag.
    Det lyder også som om du er ved at finde lidt mere ro og det synes jeg er rigtig dejligt. Selvforkælelse er bare noget af det bedste... Jeg hygger stort set altid lidt med dynen på sofaen inden dagen starter.. Rigtig godt at starte dagen stille og roligt.. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt klart begyndt at finde lidt mere ro :) tillader mig selv at slappe lidt mere af nu (selv om vi selvfølgelig er i gang med at pakke).
      Men tillader mig selv at tage dynen med ned på sofaen både om morgenen og i løbet af dagen hvis jeg har lyst til det :)

      Slet
  2. De er rigtige dejlige :) ville slet ikke kunne undvære dem :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...