fredag den 4. oktober 2013

I de sene aftentimer....

Jeg sidder og skriver med Jeanette på Facebook - rigtig hyggeligt :)

Hun er bl.a én af grundene til at jeg er så utrolig glad for at jeg tog med til Bloggertræffet i Odense :) havde jo skrevet med hende på twitter inden, og havde en fornemmelse af at vi ligner hinanden på mange punkter mht hvad vi har været igennem og sådan. Og hun viste sig at være præcis lige så sød som jeg havde fået indtryk af :) og jeg er super glad for at have mødt hende <3

I forbindelse med at vi sad og skrev lidt om julekalendere på bloggene, kom vi til at snakke lidt om måske at prøve at se, om det kan lade sig gøre at finde 24 bloggere, som kunne tænke sig at være med i en lille hyggelig pakkeleg i december :) Hvis der skulle sidde nogen og tænke "det lyder sgu da meget hyggeligt", så prøv at tjekke indlægget på Jeanettes blog

www.jeasblanketanker.blogspot.dk/2013/10/pakkeleg-for-bloggere-til-jul.html

og der kan i også skrive om det er noget for jer :) målet er at finde 24 der vil være med, men nu må vi se hvad det ender med :)

I morgen skal vi hjem til mine forældre og spise, og så skal Bent og mig lige en tur i Kolding Storcenter og have klaret et par julegaver - ja vi har et mål om at være færdige inden måneden er omme :) Vi er så heldigvis næsten også færdige, så det er ikke vildt mange der mangler, men vi mangler lige gaven til min bror. Vi ved hvad han skal have, så vi skal bare lige finde ud af hvor vi køber den billigst :)

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er du sød... Tak for de enormt varme ord.. <3
    Føler også vi har rigtig meget tilfælles og det er altid rigtig rart.
    Du er også virkelige sød og jeg er meget positivt overrasket over hvor meget jeg nyder at vi kan skrive lidt sammen.. :D


    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt da :) jeg nyder virkelig også at skrive med dig. Du forstår mig på en måde som jeg ikke vil forlange folk skal forstå mig. <3

      Slet
    2. Ja forståelse kan være svær at finde, men når man finder den så er det rigtig rart. Jeg har det på helt samme måde.. :D

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...