torsdag den 24. oktober 2013

2 måneder til juleaften....

Har slet ikke tal på, hvor mange gange jeg bare i dag er blevet mindet om, at der nu kun er 2 måneder til juleaften... so what... julen kommer sørme i december HVERT år - ikke noget nyt i det :)

men men men... Har været en tur inde i Aabenraa og gå en tur gennem gågaden med Bent i dag.. rigtig hyggeligt... det er godt nok noget tid siden vi har gjort det sidst, og vejret var ok til det i dag :)

I dag har ellers bare været en rigtig hygge dag.. har ikke rigtig lavet noget særligt, bare slappet af :) tillod mig selv at sove længe i dag (var oppe og tage 2 smertesstillende piller ved 8:30 tiden og så kæmpede jeg mig ellers op i min seng igen og lagde mig til at sove igen)....

I morgen kommer skorstensfejeren og renser skorstenen... ikke at der rigtig er noget at rense eftersom vi jo ikke må bruge brændeovnen pga brandfare og ulovlig omstrukturering af skorstenen... men nu må vi se hvad han siger...

Har da også fået skåret lidt ud til julekort de sidste par aftener... nu skal jeg så bare have julekortene lavet... men det skal jeg nok også nå :)


1 kommentar:

  1. Jeg må indrømme at jeg prøver at skubbe julen lidt til december i år.. Jeg bliver hurtig stresset, hvis jeg tænker for meget over de ting man skal huske og gerne vil nå. Det eneste julet jeg tænker på lige nu er en overraskelse til min lille nevø og så at jeg håber vi bloggere, kan finde ud af noget med den pakke-advents-kalender. Resten må vente lidt endnu...

    Lyder til at i har haft en skøn dag, lækkert.. <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...