tirsdag den 1. oktober 2013

Test af sponsorgaver fra Baconsalt

Til Bloggertræffet, havde Baconsalt også været så flinke at sponsere nogle gaver...

Vi fik Popcorn med bacon og cheddar ost, en læbebalsam med baconsmag samt Baconsalt krydderi :)

Havde aldrig hørt om popcorn med bacon før, men de skulle da selvfølgelig afprøves... det stank godt nok i køkkenet da vi lavede dem, men smagen var nu ikke så værst :) kunne i hvert fald sagtens finde på at købe dem igen en anden gang...


 
 
Havde det i starten sådan lidt lala med en læbebalsam med baconsmag... og man kunne dufte baconen allerede så snart den nåede læberne.. men synes nu ikke den er så slem endda når man lige vænner sig til duften... Og den hjælper faktisk på tørre læber, så helt skidt er det da ikke :)
 
 
Baconsalten har jeg afprøvet både på popcorn og i en burger og det er helt klart et hit. Nu er der godt nok til nogle gange i den bøtte i fik, men det kan helt klart godt købes igen.
 
 
I kan finde dem på facebook her: www.facebook.com/baconsaltDK
 



1 kommentar:

  1. Jeg har ikke selv prøvet de der popcorn endnu, jeg ved ikke hvorfor men jeg tør ikke rigtig.. ha ha.. Har nok en ide om at popcorn skal smage af popcorn og ikke bacon og cheddar.

    læbepomaden kan jeg virkelig ikke med.. det er simpelthen for meget for mig.

    Det er bacon salt er bare et hit her... det er mega godt i hjemmelavet burger.. Tror faktisk ikke vi kan lave burger uden det, frem over.. ha ha

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...