lørdag den 12. oktober 2013

10 random facts

Jeg er blevet inspireret af henholdsvis Gulde og Jeanette til at lave dette indlæg med  10 stk tilfældige facts om mig... Nogle af dem er muligvis facts I allerede kendte til i forvejen, og nogle andre I måske intet om før I læste dette indlæg...
Men anyway, her er 10 tilfældige facts om mig:
  • Jeg besluttede allerede som 15 årig at jeg ville have en kontoruddannelse. Jeg fulgte mit ønske og blev uddannet kontorassistent i 2004. I dag tror jeg god ikke jeg vil sidde på et kontor fremover efter jeg har været i butik.
  • Jeg lider af social angst.  For få år siden var det så slemt at jeg ikke engang kunne tage ud og handle når der var andre mennesker. Det er dog ikke noget jeg mærker noget til i dagligdagen længere.
  • Da jeg var lille ville jeg gerne ændre mit navn til Esmeralda... I dag synes jeg dog det er et afskyeligt navn...
  • Har altid gerne ville have 2 børn. Har dog ikke fået nogen endnu, men har Jessica som er så godt som min, da hun bor fast ved os og ikke har nogen kontakt med sin mor.
  • Er stor fan af de amerikanske NFL hold: Denver Broncos, Cincinatti Bengals og New York Gigants.
  • Har en svaghed for Kinder Chokolade (skidt skidt ting) :)
  • Er stor hundeelsker...
  • Kan se julekalendere på DVD hele året rundt.
  • Blev gift d. 11. august 2012 - på min farmor og farfars bryllupsdag. Min farmor og farfar (de er begge døde) betød uendelig meget for mig, så det var en stor ære, jeg kunne vise dem, ved at blive gift på deres bryllupsdag.
  • Jeg elsker at tilbringe tid i Skagen, nærmere bestemt på Skiveren Camping.  Det er uden tvivl mit yndlingssted i Danmark. Er kommet der igennem de sidste 24 år, og Bent og jeg tilbragte vores bryllupsrejse i en campingvogn deroppe.
Det var så 10 tilfældige facts om mig. Måske I har lært noget nyt om mig, og ellers så har det været sjovt at sidde og udtænke  lige præcis hvilke 10 ting jeg ville skrive :)

2 kommentarer:

  1. Super hyggeligt indlæg... Dejligt at få lidt facts.. :D
    Lækkert at du ville være med.. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes det var super sjovt at sidde og fundere over, hvad jeg egentlig ville skrive :) og lidt anderledes end "bare et almindeligt indæg" :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...