søndag den 6. oktober 2013

En hyggelig dag med rigtig julestemning

Vågnede ved 8:20 tiden i morges og kunne ikke sove igen, så jeg stod op og gik i gang med at lave æbleskiver (tosset - I know, men havde lyst til æbleskiver, og så måtte jeg jo i gang :)

Skulle også bruge nogle billeder af æbleskivebagning, så dem kunne jeg jo passende få taget samtidig med :)



Mine forældre kom ned og afleverede Jessica i eftermiddags... hun har været hjemme ved dem her i weekenden fordi hun skulle med min far ned og se fodbold, og så skulle hun med til fødselsdag ved min fætter i går aftes... så hun har rigtig hygget sig :)

Inden de kom herned, fik jeg lige lavet en stak julekort... det er jo med at få lavet  lidt af gangen, så jeg måske kan nå at blive færdig med at lave dem, og skrive dem, så de er klar til at blive sendt 1. december :)








 
Fik også bestilt lidt nye ark forleden, så nu venter jeg bare på de kommer, så jeg kan komme lidt videre med julekortene :)
 
I aften står den bare på hygge med NFL... det varer jo det meste af natten, så jeg ved godt hvor jeg skal være henne de næste par timer :)

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker bare jule-kort... jeg plejer at sende 15 stykker tror jeg.. dog laver jeg dem ikke selv.. De er altid købt.. men der er en charme ved håndskrevne julekort. Der er desværre ikke så mange der gør det mere synes jeg. For mig er det en stort tradition.. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også julekort :) det er så hyggeligt at gå ud i postkassen og finde et håndskrevet julekort :) Jeg slapper enormt meget af med selv at sidde og lave kort, så det gør jeg hvert år. Folk bliver også så glade for at modtage dem, så det gør det jo bare endnu bedre :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...