søndag den 27. oktober 2013

Det var så den weekend...

Det er allerede søndag aften, og føler ikke rigtig jeg har udrettet noget i weekenden... fredag aften var Bent og mig inde i Aabenraa og gå en tur med hundene... det havde både de og vi godt af :) Vi gik lidt over en time, og derefter gik turen hjem, hvorefter vi så Vild med Dans....

I går var vi hjemme ved mine forældre og spise.. vi fik hjemmelavet suppe, og det kunne vi jo simpelthen ikke sige nej til :)

I går aftes var der jo så også den store Knæk Cancer indsamling... helt vildt, der blev samlet lidt over 143 millioner ind... Synes det er så fedt at Danmark i en tid, hvor vi er præget af finanskrise og arbejdsløshed, alligevel har formået at komme til lommerne og donere så meget...

SÅ FEDT DANMARK!!!!!!!

I dag har vi bare haft en total Ikke-lave-en-dyt dag... eller det vil sige, Bent og mig var lige en tur inde i Føtex og handle, og så hjem og lave ingenting...

Sådanne dage skal man have lov til at have indimellem... det skader ingen :) Har bøvlet en del med maven den senere tid, så indimellem skal der være plads til at have nogle dage hvor vi bare slapper af...

Burde egentlig være gået i gang med at lave nogle julekort, men så langt er jeg ikke kommet endnu :) men det kan jo nåes endnu... det er jo søndag og der er NFL, så jeg har da lige et par timer endnu (minimum) :)

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...