mandag den 1. juni 2015

Har været lidt af en klovn!!!!

I går har jeg været lidt af en klovn... vi skulle op på stationen og sætte penge ind på Bents rejsekort og så gik vi en tur bagefter... vi var så en hurtig tur i ABC, hvor jeg betalte med kort, og så lagde jeg mit kort i min jakkelomme igen (tror jeg i hvert fald nok)... men hvorom alt er, så ville jeg lige finde mit kort i går aftes, og det var bare VÆK... væk som i pist væk.. ledte overalt, og vi gik endda også turen, som vi havde gået i går eftermiddags, igen i går aftes - i mørke og øsregnvejr... Men kortet er og bliver væk.. fik så spærret det og bestilt et nyt... 

Der er selvfølgelig ikke rigtig noget at gøre ved det - sket er sket... men derfor er det sgu alligevel pissetræls... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...