torsdag den 18. juni 2015

Så skal der stemmes

Det kommer sikkert ikke bag på nogen, at der er folketingsvalg i dag :) 

De seneste 3 uger har jo nærmest ikke budt på andet end diverse dueller politikerne imellem.. jeg har hele tiden vidst, hvor mit kryds skulle sættes.. og eftersom den person, som får min personlige stemme, har været i Vamdrup flere gange under valgkampen, har jeg fået nogle snakke med vedkommende og det har ikke ændret mit syn :) 

Jeg stemmer det samme, som sidste gang og forrige gang :) 

Jeg er af den holdning, at man har pligt til at stemme... og hvis man alligevel ikke gider bevæge sig hen på et af valgstederne, så skal man heller ikke brokke sig, uanset om det er den ene eller den anden blok, som kommer til magten. For så kunne man selv have gjort en indsats for at påvirke udfaldet :) 

Vi skal op og stemme om en halv times tid, når manden kommer hjem. 

Har du stemt, eller har du planer om at stemme i dag?

2 kommentarer:

  1. Ja jeg har stemt i daqg, for som du siger, så er det noget vi har pligt til at g øre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil have ret til at brokke mig, hvis ikke resultatet er som jeg synes det skal være :) Så jeg udnytter altid min stemme :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...