fredag den 12. juni 2015

zzzz

Hold da op, hvor har jeg bare været træt i dag... Vågnede før kl. 7 og stod så op sammen med Bent, fik noget morgenmad og gik derefter på hovedet i seng igen. Bent tog så til Kolding og jeg stod op kl. 9:15 igen...

Fik ordnet lidt forskelligt praktisk herhjemme inden Bent kom hjem. Vores udlejer kom så også lige forbi og smed træ til pejsen af. Inden han så kørte igen fik vi også lige et par håndfulde chokolade - sådan en udlejer skal man absolut ikke kimse af.
Vi gik så en tur i Agroland , hvor der var sommermarked med 20% på alt til dyr, samt der var gratis pølser, brød, øl og sodavand. Vi fik så lige købt nogle tørrede okselunger til Bimmer og Shang. Og fik en snak med vores udlejers kone, som arbejder deroppe.

Da vi så kom hjem lagde jeg mig på solvognen ude på terrassen og faldt så i søvn..
Efter vi havde spist til aften faldt jeg i søvn igen, og jeg er faktisk først vågnet for en halv times tid siden... Kroppen må jo have haft brug for det 

Lige nu sidder vi ude på terrassen med ild i pejsen og nyder det. Nu skulle regnen jo komme i morgen, så det er med at nyde det mens man kan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...