lørdag den 13. juni 2015

Stilhed i det lille hjem.. eller næsten :)

Godmorgen :)

Selv om jeg først kom i seng efter kl. 3 (vi sad ude ved pejsen og snakkede Bent og jeg), så var jeg oppe før kl. 7 i dag... vågnede og kunne ikke sove igen, så kunne jo lige så godt stå op (om ikke andet så for at lukke hundene ud - de havde luret jeg var vågen)... 

Hundene gik så ind og sov videre, da de havde fået tisset af, og Bent ligger stadig og sover, så jeg sidder og nyder roen... det er begrænset, hvad jeg kan lave om morgenen når manden stadig sover, men blogge kan jeg da :) 

Tror jeg skal have lavet indbydelserne til sommerens fødselsdag færdige her i løber af weekenden... det kunne jeg selvfølgelig gå op og gøre nu (har jo kombineret kontor/gæsteværelse ovenpå, så jeg ikke roder det hele til i stuen) :) 

I dag kommer der jo Le Mans, og det ser jeg frem til :) 24 timer foran fjernsynet med motorsport... ja jeg tror nu ikke jeg holder mig vågen 24 timer - eller det VED jeg jeg ikke gør, så jeg ser det, jeg nu kan holde mig vågen til... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...