tirsdag den 16. juni 2015

En dag ude af samfundet

I dag har jeg haft en dag, hvor jeg har været meldt helt og holdent ud af samfundet... jeg har med andre ord tilbragt næsten hele dagen på sofaen under min dyne... har simpelthen været så træt, som man nærmest overhovedet kan være og har i det hele taget haft en rigtig øv dag. 

Eller det vil sige, Bent og jeg har selvfølgelig været ude og gå vores daglige tur.. vi skulle over og købe frimærker og smide indbydelser i postkassen, og så gik vi lige halvanden times tid bagefter.. 

Da vi så kom hjem, lagde jeg mig lidt på sofaen - og faldt i søvn... vågnede så da vi skulle spise... og sidder allerede nu og venter på klokken bliver nok til at jeg kan gå i seng... 

Inden da, skal vi dog lige rundt og aflevere et par indbydelser til nogle her i byen... så der går nok lige et par timer endnu inden klokken bliver sengetid... og så kan jeg jo lige så godt lige bruge lidt tid på bloggen.. har et par idéer til nogle planlagte indlæg, jeg gerne vil have skrevet, men hvornår jeg lige når det, det ved jeg så ikke lige helt... 

I næste måned skal vi til guldbryllup, og der har vi så selvfølgelig lavet en lille sang... den har jeg så også fået ordnet sangskjuler til :) lidt har jeg da fået nået herhjemme, selv om jeg har gemt mig lidt væk...  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...