onsdag den 17. juni 2015

Ej men altså...

Håber sørme godt nok den manglende sommer bliver godtgjort senere, så vi har sommer et stykke på den anden side af august... ellers er der da godt nok ikke nogen mening med at det skal være så koldt her i den sidste halvdel af juni... 

Jeg sidder under et tæppe og hundefryser... vi har tændt adskillige fyrfadslys rundt i huset, for jeg NÆGTER simpelthen at tænde for varmen... meget kan jeg gå med til, men radiatorerne får lov til at forblive slukkede!!!

Det småregner lige nu, og vi har udsigt til at få en ordentlig skylle senere på eftermiddagen... det et er bare vejr til at sidde indenfor og lave ikke en dyt... 

Heldigvis har jeg lige et par sange, som jeg skal have styr på inden vi skal holde fødselsdag i august, så de dem kunne jeg jo passende få skrevet i dag... havde ellers regnet med at vi snart skulle have malet det sidste hegn, men vejrguderne er åbenbart ikke enige :)

2 kommentarer:

  1. Jeg har virkelig også frosset de sidste to dage.. Håber godt nok vejet bliver bedre til weekend hvor hvis skal til bryllup... Ellers kommer jeg til at fryse i min kjole..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes absolut heller ikke den danske sommer viser sig fra sin bedste side i år... kan ikke mindes, hvornår sommeren sidst startede så sent...

      Ja, man gider jo ikke sidde med jakke på til bryllup :) det ødelægger ligesom lidt idéen om fint tøj :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...