søndag den 7. juni 2015

Ugens hurtige (uge 23)

Fik ikke lige skrevet ugens hurtige i sidste uge, men i denne uge skal i da ikke snydes... Så de kommer her: 

  • Vi fik langt om længe græsslåmaskinen til at køre, så nu kan vi rigtig få slået græs igen. 
  • Det har været fars dag, hvilket vi fejrede med besøg af mine forældre, hjemmebagt lagkage og chili con carne. 
  •  Vi har spillet en del badminton ude i haven. 
  • Vi har grillet en del. 
  • Har været ude på nogle gode lange gåture. 
  • Jeg har ordnet sange til diverse begivenheder i sommerens løb. 
  • Jessicas mor har langt om længe fået fingeren ud og har søgt om (og betalt) for at Jessica kan ændre efternavn, så hun ikke længere hedder min families slægtsnavn. Det har vi så også kun kæmpet for hun skulle gøre i over et halvt år... men nu har hun endelig gjort det. 
  • Jeg er snart halvvejs igennem at male det Skagen hegn, som vi skal have rundt om terrassen. 
  • Jeg har været lidt i gang med at opdatere galleriet her på bloggen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...