fredag den 19. juni 2015

Regeringsskifte... eller???

Der var jo valg i går, og det var så ensbetydende med et regeringsskifte... blå blok har overtaget magten, og det vil jo betyde at Lars Løkke Rasmussen overtager rollen som statsminister... eller gør han nu også det... 

Der skete jo det, at Dansk Folkeparti blev det suverænt største borgerlige parti, men eftersom de gentagne gange har ytret, at de IKKE vil i regering, men de vil være med, hvor de har mest indflydelse, ja så kan det tyde på, at det kan tage tid inden en ny regering er dannet...

Selv om jeg ikke stemte blåt, så kan man jo ikke ændre på resultatet, men kun håbe at DF får held med at sætte sig mod nogle af alle de ting Venstre har truet med at gøre... 

Men men men, der er dog også lyspunkter ved hele det her valg og ved valgresultatet... en af de absolut mest irriterende og arrogante Venstrepolitikere her fra "kredsen" er ikke længere en del af Folketinget, og det fryder mig.. Har aldrig kunne udstå den mand, så at jeg nu ikke skal glo på ham er da en sand lykke.... 

En af de lokale Socialdemokrater er blevet valgt ind...  han har ført valgkamp med at han vil prøve at gøre mere for de små byer her i omegnen - deriblandt Lunderskov og selvfølgelig Vamdrup... han er en utrolig sympatisk mand, som jeg har haft muligheden for at snakke med nogle gange her under valgkampen. Han fik både min og Bents personlige stemme, så det var jo fedt at se, at han kom ind... Håber virkelig han får en masse succes i Folketinget....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...