fredag den 26. juni 2015

Et par mindre produktive dage

Har haft et par off-dage de sidste par dage, hvilket er kommet til udtryk både herhjemme og på bloggen... 

Har ikke rigtig haft overskud til ret meget.. har sovet, sovet, spist og sovet... selv støvsugningen har måtte vente...

Ved ikke lige, hvad der er sket, men min krop har bare sagt stop... har sovet omkring 16-18 timer om dagen, og hvis ikke det var for den dårlige samvittighed, så kunne jeg godt have sovet endnu længere.. men jeg vil jo også gerne være lidt til stede for Bent og hundene... 

I dag har jeg dog været tidligt oppe (vågnede kl. 7, men blev liggende under dynen indtil ved 8:30 tiden)... skal med toget til Kolding her ved 11 tiden, så jeg går bare og venter på tiden går... synes indimellem tiden kan føles enormt lang, når man går og venter på at klokken skal blive et eller andet bestemt... 

Men tror jeg vil hoppe i bad inden jeg skal ud af døren... så ha en god dag allesammen :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...