fredag den 5. juni 2015

Årets første rigtige sommerdag


Så gjorde sommeren langt om længe sit indtog... vi rundede 21 grader i dag og solen var fremme stort set hele dagen... Vi har været ude det meste af dagen, hvilket man også godt kan se på mine skuldre, der er pænt røde og meget varme... 



Jeg fik lige malet lidt mere hegn i dag, så nu er jeg da kommet lidt videre... Mine forældre og bror var herude både i går og i dag, så vi har også brugt noget tid på at spille badminton ude i haven med min bror... ikke at vi er synderligt gode til det, men vi hygger os :) 


Vi tændte op i grillen i går, og der var rigeligt mad, så alle fik mere end rigeligt at spise... 


I dag har det jo været Fars Dag, så jeg havde lavet lagkage til min far.. selve fondanten blev ikke helt, som jeg lige ville have den til, og der måtte lige en lille ekstra kant på i den ene side, men what the hell... så længe selve smagen var perfekt, så er det kosmetiske en mindre ting :)


Bent og jeg gik en lang tur ved middagstid i dag, vejret var jo lige til det... og så var vi ude og gå en endnu længere tur med min bror senere på dagen, så intet under at mine fødder gør nas lige nu... har også taget et velfortjent fodbad... 

Jeg er godt nok bare færdig i aften så tror jeg vil få fundet noget aftersun og så fedte lidt for min kære mand inden sengen kalder.... 

Håber I alle har haft en god grundlovsdag :) 

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...