mandag den 29. juni 2015

Mandag - du har ikke været savnet

Ganske vist er min mandag ikke præget af arbejde og tidligt op. som andres mandage er.... men er ikke stor fan af mandage alligevel.. 

Tillader mig selv at slappe mere af i weekenderne, og tillader mig selv at lave nul og nix i weekenderne... det kan jeg ikke rigtig gøre i hverdagene... sørger så vidt muligt for at alle huslige pligter bliver klaret i løbet af ugen, så weekenden er fri... 

Bent er til møde på jobcenteret i dag... og derefter skal han til samtale på Sundhedscenteret i forbindelse med rygestoppet, så han kommer først hjem en gang i eftermiddag... Så jeg har hele formiddagen og et par timer mere alene :) 

Er i gang med at vaske tøj, men ellers har jeg ikke nogen planer :) Eller jo, jeg regner med at jeg vil få lavet det sidste færdig af min sang til Bents fødselsdag, så er jeg nemlig helt færdig med sangene, så det kunne jeg jo selvfølgelig få gjort, nu hvor jeg har tiden til det :) Bent skal jo helst ikke se det, og efter hvad han har hørt, så har de ferie fra træning de næste 3 uger, så der er han jo hjemme, så der er det nok lidt sværere at få styr på de ting, han IKKE må se :) 

I denne uge står den på hovedrengøring herhjemme... der skal vaskes gulve, pudses vinduer og hele huset skal skinne... det er i hvert fald planen, men om vi kommer så langt nu, hvor de har lovet det bliver så varmt - det er jo så lige det :) Burde måske bare få gjort noget af det i dag... men ja, hvad man burde, og hvad man rent faktisk gør - det er ikke altid det samme... *griner*

Nå, tror jeg vil lidt videre med dagens gøremål... kan lige så godt komme lidt i gang med den der grumme rengøring mens kroppen har det så nogenlunde :) 

2 kommentarer:

  1. Hvordan går det med hans rygestop??

    Jeg prøver også at få styr på de praktiske dele i hverdagene og så eller slappe af i weekenderne..
    Skal dog siges at jeg heller ikke var fan af mandage.. lige indtil jeg besluttede at mandage er min personlige fridag.
    Det har hjulpet.. du skulle prøve det.. :P

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Han har ikke røget overhovedet siden 23. marts... Han bruger nikotinplaster, og havde lidt problemer da han gik ned i styrke, men det går bedre nu.. han skal dog have, at han har holdt den hele vejen, selv om han har haft nogle dage, som var hårde at komme igennem.

      Kunne være jeg skulle prøve at gøre mandag til fast fridag, selv om det nok bliver svært at holde :) Jeg er ikke god til at sidde og lave ingenting, og er der noget, som irriterer mig jeg ikke har lavet, så tror jeg ikke helt jeg kan vente til tirsdag :) men kunne jo give det et forsøg :)

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...