søndag den 31. maj 2015

Endnu en weekend overstået

Det er endnu en gang blevet søndag aften... vi sidder og ser Champions League håndbold og kigger ud på regnen der siler ned udenfor... 

I morgen starter juni måned og det skulle dermed blive sommer.... men det er nu ikke sommer vejret har båret præg af de sidste ugers tid... Men nu har de kære metrologer fra DMI jo lovet at sommeren kommer fra midt i næste uge... men om det så holder stik, det vil tiden jo vise :) Man har da lov at håbe :) 

I fredags var der Smagens Dag herude... Det var dagen, hvor årets Vamdrup vin blev præsenteret og byen bugnede med små boder med smagsprøver og butikkerne havde gode tilbud.. Og som kronen på værket gav Fede Finn og Funny Boys koncert på torvet kl. 21... Selv om det regnede, så var Handelsforeningen godt tilfreds med antallet af mennesker i gaderne.. Så nu er vi "varmet op" til der skal være Crazy Hours i august. 

Mine forældre var herude og var med os til Smagens Dag, og så sov de herude til i går... Da vi havde været nede og høre Fede Finn, mente min lillebror at han skulle slå Bent og jeg i et spil "røvhul".. men det lykkedes ham nu ikke - vi vandt mere eller mindre lige meget alle 3, men hyggeligt var det nu alligevel :)

I går var Bent, min mor og jeg så på vores månedlige tur til Tyskland... vi fik købt nogle af tingene til Bents fødselsdag, som vi holder i løbet af sommeren... så vi er efterhånden ved at være godt med :) 

Nå, tror jeg vil stoppe inden der kommer DM håndbold, hvor KIF Kolding-København jo skal spille mod Skjern... KIF vandt den første finale, så jeg håber de kan holde fast i føringen også i dag, så "vi" kan vinde :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...