mandag den 4. maj 2015

Får det aldrig en ende??

Ved snart ikke, hvad jeg skal gøre ved denne her hovedpine... kan snart ikke holde det ud længere, og intet virker... 

Jeg gik i seng før kl. 23 i går aftes, og sov så indtil kl. 2 før jeg vågnede første gang... og så vågnede jeg yderligere 5 gange før jeg endelig stod op kl. 7. 

Hvis ikke der snart sker noget, så jeg kan holde det ud, så ved jeg seriøst ikke, hvad jeg skal gøre ved mig selv... tager ingen piller, for de virker ikke alligevel, så gider ikke fylde mig selv med dem.. og det hjælper ikke at være ved fysioterapeut... kan kun vente og se, om der sker nogen bedring... og altsammen pga et skide fortov, der ikke var ryddet.... Én ting er helt sikkert, og det er at jeg ALDRIG undlader at skovle sne eller strø salt her hos os, for det her vil jeg ikke være skyld i, at andre skal gennemgå... så hellere lige bruge de minutter på at alt er i orden her... 

Jeg kan ikke rigtig holde til at se fjernsyn, for efter 5-10 minutter mister jeg koncentrationen.. og jeg kan ikke rigtig sidde for længe ved computeren, for så ryger koncentrationen også.. det er virkelig en belastning... Jeg er i hvert fald glad for, at jeg ved hvor tasterne sidder på tastaturet, for det gør det lidt lettere at blogge :) 

I dag skal jeg med min mor til Haderslev, hun skal til hudlæge og vil ikke køre alene derned, så hun spurgte om jeg ikke ville køre med.. og selvfølgelig gør jeg da det, som den søde datter jeg er :) 


2 kommentarer:

  1. Håber virkelig du snart får den rigtige hjælp, så du kan få det bedre.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde <3 Håber virkelig også at det snart bliver bedre.. kan snart ikke holde det ud længere.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...