lørdag den 16. maj 2015

Halli Hallo

Min svigerfar var på besøg fra tirsdag til i går, så derfor har bloggen stået lidt stille... havde egentlig planlagt at få blogget lidt i går aftes, men kom aldrig så langt, men nu er jeg her :) 

Vi er blevet helt færdige med terrassen, og der er kommet havemøbler og blomster derud.. og det ser SÅ fint ud... er rigtig glad for at vi valgte at tage skridtet og gøre det... Nu skal vi så bare have sommer, så vi rigtig kan nyde det.. 

Vi skal så bare have fat i nogle frugttræer til et lille bed vi har lavet, og så er haven færdig og præcis som vi vil have den :) 

Som sagt var min svigerfar på besøg i denne uge, og det var rigtig hyggeligt at have ham ovre... vi har ikke set ham siden jul, så det var dejligt at se ham igen.. vi er jo ikke velkomne hjemme ved ham pga nogle uoverensstemmelser Bent havde med hans kone for 5 år siden (og som hun stadig ikke har tilgivet ham for), så når vi skal se ham, skal han komme herover... 

I onsdags var jeg til møde på jobcenteret, og det gik rigtig godt.. det er en vildt sød sagsbehandler jeg har fået, så det er jo bare perfekt :) lige nu kan der dog ikke ske det vilde pga hvordan jeg har det.. og det har hun heldigvis stor forståelse for, og hun tvinger mig ikke på nogen måde til noget (i  stor modsætning til hende jeg havde før)... 

Ønsker jer alle en rigtig god lørdag... kommer muligvis tilbage og blogger senere på dagen, men kan ikke love noget :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...