onsdag den 27. maj 2015

Håber der snart sker noget...

Med min overkrift hentyder jeg til, at jeg snart håber der sker noget i min erstatningssag... synes snart jeg er træt af at vente på, at hans forsikring tager sig sammen og anerkender, at er erstatningspligtige... 

Jeg ved godt det kan tage ualmindelig lang tid, men derfor kan man jo godt alligevel håbe de snart tager sig sammen...

Jeg har fået svar på min nerveledningsundersøgelse samt den seneste MR-scanning, og  begge så helt normale ud, men det gør sgu ikke jeg har det bedre... tager ikke rigtig nogen piller længere, for jeg vil gerne lige vende med lægen, hvad der skal ske... for gider ikke bare tage en masse medicin for at tage det... vil ikke risikere at blive afhængig af det skidt.

Lige for tiden er jeg ekstremt træt, og det er ikke unormalt, at jeg er i seng før kl. 23 om aftenen.. nogle dage sover jeg mellem 16 og 18 timer, hvilket ABSOLUT IKKE plejer at ligne mig.. men bare jeg sætter mig i sofaen kan jeg sove... ved godt det er en del af det med hjernerystelsen, men alligevel... 

Men nu må vi se, skal da heldigvis til læge i næste uge, så må vi se om hun kan hjælpe mig på en eller anden måde... kan også mærke min angst begynder at køre op i perioder igen.. det kan den venligst godt stoppe med... gider jeg sgu da ikke have!!!

Nå, men det kunne være jeg skulle komme i gang med at være lidt praktisk... det regner, så der bliver ihvertfald ikke malet hegn i dag... selv om det ellers ville være skønt snart at blive færdig :) 

4 kommentarer:

  1. Ventetid er virkelig noget fanden har skabt.. hader det..
    Håber du får en god snak med lægen og at i finder ud af hvad der skal ske.. Ja og at forsikringen tager sig lidt sammen. Kan man mon rykke og presse dem lidt??

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Min advokat har vist rykket modparten, men det kan desværre godt tage tid... har allermest lyst til selv at prøve at ringe og høre om jeg kan få oplyst policenummeret, men må nok hellere bare vente... selv om jeg er ved at være utålmodig. Det er nu mere end 4 måneder siden jeg faldt, så jeg håber snart der sker noget.

      Knus <3

      Slet
    2. Det er sku utroligt at det skal tage så lang tid.. Hader ventetid.. :D

      Slet
    3. Det er også virkelig træls... og især når vi bare venter på et policenummer... så svært kan det sgu da ikke være for den forsikring at tage sig sammen og kontakte min advokat...

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...