mandag den 18. maj 2015

Er alt for træt...

Vågnede kl. 7 i morges, da vækkeuret ringede og Bent skulle af sted... jeg gik i seng ved 23:30 tiden, så man burde jo mene jeg godt kunne være stået op kl. 7... men kunne simpelthen ikke vågne ordentligt, så jeg lagde mig igen, faldt i søvn, og er så lige vågnet her kl. 10... jeg er så træt de her dage, og hovedpinen har virkelig overtaget... 

Jeg aner snart ikke, hvad jeg skal stille op for at få det bare en anelse bedre.. Håber IKKE nogen af jer læsere skal igennem det samme ved en hjernerystelse, for det er satme uudholdeligt... Jeg ved godt jeg skal holde mig i ro og ikke læse, se fjernsyn osv... men er du gal, hvor er det svært bare at lave INGENTING hele tiden... jeg keder mig til den store guldmedalje, og kan ikke gøre noget ved det.... 

Nå, nok brok herfra for nu... håber I alle får en god mandag.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...